piątek, 2 maja 2014

return

Po wielkiej przerwie i naprawieniu wkońcu moje komputera-wracam, silniejsza, z większym uśmiechem i pozytywnym nastawieniu na życie! Lato juz niedługo, forme i ciałko trzeba robić, nigdy bym nie powiedziała,że polubie siłownie, a w tej chwili nie wyobrażam sobie zrezygnować z treningów, to pochłania człowieka na sto procent, to chyba moja jedna z najlepszych decyzji podjętych w tym roku! cały czas staram się zmieniac swoje życie, zeby nie było nudno, bo rutyna szarego życia potrafi wykończyć człowieka. Wkooońcu nastały najlepsze miesiące pod względem pięknej wiosny, uwielbiam ten czas, siła i dobre nastawienie na przekór wszystkim niedoskonałością :) Niedługo wakacje, tak szybciutko zleciał ten rok szkolny, a ile zmian, ile mądrych podjętych decyzji i ile złych momentów.. nauczyłam się dużo, nie wiedziałam,że wejście do liceum tak bardzo potrafi zmienić człowieka. Najważniejsze,że poznałam ludzi, którym zaufałam, i wiem,że to będą cudowne 3 lata nauki :) Przyjaciół mieć przy boku, tych fałszywych odrzucić na bok, żyć z uśmiechem na twarzy i miłością do bliskich! 
do następnego, będę niedługo, xoxo 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz