poniedziałek, 5 maja 2014

dark horse and lady in pink

Początek dnia z baardzo wielkim pozytywem, wstać o 10 w poniedziałek to raj, maturzystom dziękujemy i życzymy powodzenia! Nudzi mi się w domku, wiec stwierdziłam,że zrobie post z makijażem i ubiorem z dzisiajeszego dnia. Coś ostatnio szaleje z tymi postami! Nie lubie mocnych makijaży, wole postawić na naturalny typu baby face, czy dziewczęcy, z czym złączyło mi się moja nowa zryta fioletowa bluzeczka w koniki, stwierdziłam,ze to dobry pomysł,żeby zrobić taki dziewczęcy, lekki makijaż z różem, uwielbiam kolor różowy ale wiem,że trzeba z dystansem z niego korzystać, bo może wyjść zabawnie :)  mam nadzieje,że się podoba, to pierwszy i napewno nie ostatni post z makijażem :) do następnego xoxo :* 
teraz troche o kosmetykach jakich używam : podkład- krem bb under twenty, puder-lovely, cienie-lovely, tusz- rimmel i lovely, błyszczyki- avon i camaiue

PYTANIA
NOWY INSTAGRAM

































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz