wtorek, 6 maja 2014

hi, i'm panda girl

Witam ponownie, chyba od tego wolnego czasu już mi się tak nudzi,że znów stwierdziłam,że pokaże wam mój następny make up. W poprzednim poście napisałam,że nie lubie ciemnych, mocnych makijaży, ale taki najbardziej pasuje do mojej 'pandowatej' bluzy, więc mniej akcentowałam tą czerń, plus odrobine brokatu, z czego wyszedł całkiem normalny, nie za dużo odznaczający się makijaż, chociaż i tak nadal nie jest w moim typie, ale przełamałam się i zrobiłam ;p A co do bluzy, to jest mega słodka, z przodu ma oczka, a na kapturze dwa wielkie uszka, a z czego najbardziej jestem zadowolona to to,że kupiłam ją w sh za grosze :) za to kocham wszystkie sh! na zdjęciach widać co i jak, i to na dzisiaj, do następnego, a będzie już niedługo! xoxo!
PYTANIA
INSTAGRAM
































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz