niedziela, 4 maja 2014

this is my life part one

Zakup nowych par butów nakłonił mnie do napisania notki tego typu, chociaż nie wstawiam tutaj swoich zdjeć, stwierdziłam,że dlaczego nie, bo buty to moja miłość, tak samo jak torebki, post o torebkach tez przemyśle,bo kolekcja tez jest spora, to takie moje małe uzaleznienie,bo daje mi wielkie szczęscie, w sumie chyba każda kobieta ma tak! Dziś przedstawie wam moje ulubione pary butów, nie tylko szpilki, a również buty jakie nosze na codzień, bo niestety butów na obcasie nie moge za często nosić z powodu mojego wzrostu, strasznie jestem przewrażliwiona,że sama w sobie jestem wysoka, a co dopiero + 13 cm, ale mimo to kupuje następne pary, wiedzącże rzadko są wykorzystywane, chociaż każdego dnia moge sobie nacieszyć oczy takim widokiem, haha :) Więc jeśli spodoba sie ten post, to zrobie coś podobnego, tylko z torebkami :) miło patrzeć,że wyświetlenia idą w góre, może zaczne niedługo od własnych zdjęc, się pomyśli, xoxo :*
PYTANIA
INSTAGRAM


















































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz