niedziela, 2 lutego 2014

new game

Powróciłam z nową siłą,zmieniona, i zadowolona ze zmiany. Zrozumiałam,co robiłam źle, że czyniłam coś co tak naprawde nie ma żadnego pozytywnego sensu. Pokochałam szkołe, na półrocze wyszłam całkiem spoko, nie wiedziałam,że dam rade ogarnąć tyle przedmiotów, a tu jednak, pokazałam jaka jestem silna, ale tak naprawde zawdzięczam tą silną wole komuś, na kim tak naprawde mi zależy, i dobrze,że otworzyłam oczy, i ogarnęłam się, bo starciłabym człowieka, takiego samego jak ja, a mieć taką osobe w życiu-to skarb :) Pogoda za oknem mnie przygnębia, ale żyje tylko z nadzieją na wiosne i na słoneczko, pozniej na bezstresowe zdanie do następnej klasy, i wakacje.. o wakacje będą naprawde super!! tyle planów, oby tylko wypaliły! Mój kiciusiałek siedzi z Londynie, kupuje super ciuszki, je pyszne żarcie,a my tu się nudzimy :( nie wiedzialam,ze można tak tęsknić za osobą, która denerwuje codzień :p Ja osoba pesymistycznie nastawiona na wszystko stwierdziałam,że pozytyw w głowie, jest najważniejszy, więc kochani-myślcie pozytywnie! do następnego, kiss, xoxo!

PYTANIA
INSTAGRAM












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz