wtorek, 12 listopada 2013

so normal

Idzie zimna, tak szybko robi się ciemno i non stop jest zimno, no nienawidzę :( z chęcią wyprowadziłabym się razem z mamcią do jakiś ciepłych krajów, lubimy sobie z mami po marzyć haha. Nauczyłam się wiele przez te dni.. Nie warto mówić wszystkiego, nie wato się przywiązywać i dac sobie szybko spokój z nie którymi sprawami, ale ja to ja i rozumiem wszystko i daje rade z całych sił, i powiem Wam,że idzie mi to całkiem nieźle. Poprostu czasami za dużo zwalam sobie na głowe, za dużo się staram i przejmuje, a tak naprawde najlepiej od samego początku podchodzić do tego wszystkiego z wielkim lajtem, hmm, szkoda,że tak nie potrafie.. Ale mam przy sobie osoby, które mnie wspierają bardzo, chociaż mam głupie pomysły, to i tak potrafią mnie zrozumieć, dnia bez nich bym nie wytrzymała! Robie wszystko, byle nie tylko nauka, tak bardzo tego nie lubię... Nikt nie powiedział ze będzie łatwo, a ja ciągle narzekam.. Musze wziąć się za siebie! koniec marudzenia! musze pokazać na co mnie stać!
buziaki, do nastepnego!
xoxox









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz